သစ္စာတရားကို မြတ်နိုးတန်ဖိုးထားသော အင်ကျယ်ရွာသူ ယက္ကန်းသမလေး မရွှေဥ နတ်စိမ်းဖြစ်လာသော ရာဇဝင်

ရွှေဖျင်းညီနောင်ပေါက်ကံပြည့် ရှင် အနော်ရထာမင်းတရုပ်ပြည်ဆွယ်တော်ပင့်ရာမှအပြန် ဧရာဝတီ မြစ်ကြောင်းအတိုင်းစုန်ဆင်းရာဆင်မယဉ်သာဝပ်သောတောင်ပြုံးကြီးရွာမှာ ဘုရာတည်ရာတွင်တာဝန်ပျက်ကွက်သဖြင့် အသတ်ခံရသဖြင့် နတ်စိမ်းဘဝ ဖြစ်သွားသည်။အစွမ်း ထက်သောကျားပိုင် ဓါးပိုင် နတ်ဖြစ်သည်ထိုသတင်းကြားပြီးရင်ကွဲနာကျ၍သေသောကိုယ်ရေးအရာရှိ မန္တလေး ဘိုးတော်နတ် အထိန်းတော် ရှင်ကုန်းနတ်အထိန်းတော် ရှင်ကွနတ်မယ်တော် မယ်ဝဏ္ဏနတ်၎င်း ၆ ပါးသည် ၃၇ မင်းနတ်စာရင်းဝင်ဖြစ်သည်။မရွှေဥ – အင်ကျယ် ရွာသူ ကြီး ဦးရွှေသီးနှင့် ဇနီးဒေါ်အိုဇာ တို့မှ ဖွါးမြင်သော တဦးတည်းသောသမီးဖြစ်သည် ၃၇ မင်းနတ်စာရင်းမဝင်ပါယက္ကန်းအတတ် တဖက်ကမ်းတတ်သည် ၎င်းမှာမင်းဂံ နှမ်းကြဲ ကံပိုင် ရွာတွင်သူငယ်ချင်း လေးယောက်တို့နှင့်တောင်ပြုံးကြီးရွာတွင်ယက္ကန်းယက်သည်။ မစောခင် ရှမ်းမလေးလောင်းလုံ စော်ဘွား၏ တဦးတည်းသောသမီး ဘုရင်အမျက်တော်ရှသဖြင့် သူငယ်ချင်းဖြစ်သူ အင်ကျယ်ရွာ သူကြီး ထံအမျက်တော် ပြေသည်အထိ ခိုလှုံရန်နောက်လိုက် ငယ်ကျွန်များ၆၀ ခန့်ဖြင့်အင်ကျယ်ရွာတွင်နေထိုင်ရာ ရေမြေ ကောင်းသဖြင့် မပြန်ဘဲ အခြေချနေထိုင်ရာအင်းကျယ် ရွာသူ ရွာသားများမှာမြန်မာ ရှမ်း အစပ်များ ဟုယူဆရသည်။ ကိုရင်မောင် – နှမ်းကြဲရွာသူကြီး၏ တဦးသောသား အင်ကျယ်ရွာသူကြီးဦးရွှေသီး နှင့် ငယ်သူငယ်ချင်း ငယ်စဉ် သားသမီးများအား စေ့စပ်ထားပြီး အရွယ်ရောက်သော် မရွှေဥ ကိုတောင်းရမ်းရန်ကမ်း လှမ်းသဖြင့်သူကြီးဦးရွှေသီးမှ ကိုရင်မောင်စမ်းသပ်လိုသဖြင့် ယောက်ကျား ဖောင်စီး မိန်းမမီးနေ ဆိုစကားအတိုင်း ဖောင်ချပြီးပြန်လာမှ လက်ထပ်ခွင့် ပြု မည်ဟု ပြောသောကြောင့် ရွှေလီ မဲဇာသို့ သစ်ဖောင်ချသွားသည်။ရင်ခတ်ပန်း – ကိုရင်မောင်နှင့် မရွှေဥ တို့ စေ့စပ်ကြောင်း လမ်းရာ တဦးနှင့်တဦးသစ္စာရှိရှိ စောင့်စားရန် တောင်တော်ပေါ် တတောင်လုံးပွင့်လန်းနေသော သစ္စာပြုပန်းကျားတွင်း ခေါ် ချပ်ြကားမရွှေဥ ဇီဝိန်ချုပ်ရာ သေသည်မသေသည်စောင့်ကြည့် ရန်တွင်းကျားအောင်းသည့်နေရာတနည်း ကိုရင်မောင်အပေါ်တွင်သစ္စာ ရှိကြောင်းပြသရန် ရင်ကပ် ပန်းများ ပြိုင်ပွင့်နေချိန်မိမိဦးခေါင်တွင် ပန်ဆင်ထားသောသရဖီပန်းကုံး အား ပြန့်ကြဲစေ၍ သစ္စာ မှန်ကန်ပါက သရဖီ ပင်များ ပေါက် ပါစေသားသစ္စာပြု သောနေရာ ယခုတိုင်ထိ သရဖီ ပင်များ ရှိနေဆဲ။ရှင်ဘုရင် တောင်လှုပ် – နောင်သော် အနော်ရထာ မင်းတောင်ထွဋ်ပေါ် တွင် စေတီတည်ရာ မင်းနှစ်ပါးမှ စီးတော်ကျားဖြင့် တိုက်သတ်၍သေကာမရွှေဥမှာ နတ်စိမ်းအဖြစ်နှင့် ဤတောင်တွင်နေကြောင်းသတိပေးသည့် အနေဖြင့် ရှင်ဘုရင်တောင်ပေါ်တက်စဉ် လှုပ်ခါပြသောကြောင့်သခင်မမရွှေဥ အမည်ဖြင့် ၎င်း တောင်တန်းအားအပိုင်စားပေးသည့် တနေရာအပါအဝင်အင်ကျယ်ရွာ၊ မန္တလေးတိုင်း ၊ပုသိမ်းကြီးမြို့နယ် အပိုင်သခင်မတောင်ရွာဇာတ်လမ်းအကျဉ်း ချုပ်တရုပ်ပြည် မှဆွယ်တော်ပင့်၍အပြန် ဧရာဝတီ မြစ်ကြောင်းအတိုင်းဖေ့ာင်ဖြင့် စုန်ဆင်းရာ ဆင်မယဉ်သာဝပ်သောနေရာ တောင်ပြုံးကြီးရွာ တွင်မူးမတ်ကအစပြည်ူသူများ အုတ်တချပ် သဲတစုပ် ရေတမှုတ်ဖြင့်ဘုရားတည်စေကာ ယက္ကန်းယက်နေသောမရွှေဥ ကိုမင်းနှစ်ပါးမှနှစ်သက်တော်မူသဖြင့် လူပျိုလှည့်ကာမရွှေဥမှာမိမိတွင် အိမ်ထောင်ရှိကြောင်း ပြောသဖြင့် ဒိန်းဒလိန်းနတ် ဖမ်းစားခံရသူ မင်းငယ်သည် မကြေနပ်သဖြင့် မင်းကြံရဇ်ထံခွင့်ပန်၍ သောက်စားမူးရစ်ကါဘုရားတည်ပီးသည်အထိမရောက်လာသဖြင့်ဘုရား၏မုဒ်ဦးတွင် အုဌ်နှစ်ချပ်လှပ်ထားရာ မင်း ကြီးမြင်သဖြင့် မေးရာမင်းညီနောင်တာဝန် မကျေသဖြင့် နောင်ကြဉ်ရန် ဆုံးစေရာမင်းကြံရဇ်သည် မင်းနှစ်ပါးအားအသေသတ်ပြစ်လေသည်။

မင်းနှစ်ပါးလဲ ဒေါသစိတ်ဖြင့်သေရာနတ်စိမ်းများဖြစ်ကြသည်။အနော်ရထာဘုရင် နေပြည်တော်သို့ စုန်ရာ ဖေါင်ကို စွဲထား၍ဖေါင်ထွက်မရသောကြောင့်ကြိမ်စင်္ကြာ ဖြင့်ရိုက်သော် မြေးတော်များ သေ၍နတ်စိမ်းများဖြစ်နေသဖြင့် တောင်ပြုံးနယ်ကိုအပိုင်စားပေးကါ ဝါခေါင်လဆန်း၁၁ရက်မှ ၁၅ရက်အထိ ပျော်ပွဲရွှင်ပွဲများဖြင့် ပျော်ရွှင်စွာကျင်းပစေသည်။ရွှေဖျင်းညီနောင်သည် နတ်စိမ်းဘဝရောက်ရခြင်းသည် မရွှေဥကြောင့် ဖြစ်ရသည်ဟုထင်ကါအငြှိုးထား ပီးစီးတော်ကျားဖြင့်တိုက်ရန် အခွင့် ကေါင်းစောင့်နေရာ ယခု သခင်မတောင်တန်းတွင်ရင်ခတ်ပန်းများ တတောတတောင်လုံးပွင့်နေသော အချိန်တွင် မရွှေဥ ခမျာ ကိုရင်မောင်ာသစ်ဖေါင်ချသွါးရာမှ ပြန်ပီးမရောက်သေး သောကြောင့်တောင် ပြုံးရွာ၌ပင် ယက္ကန်းယက်နေဆဲဖြစ်သည်။နတ်ဘဝ ရောက်သော်လည်းလူသားတဦး အား ချစ်ရေးဆိုရာ ငြင်းဆန်သောကြောင့်သူ့ကြောင့်တို့ညီအကိုသေရသည်ဟုဆို၍အညှိးထားကါစီးတော်ကျားဖြင့် ကိုက်စေပြီးအဓမ္မသိမ်းသွင်သော်လည်းမရသည်ကြောင့် ကျားဖြင်ကိုက်စေသဖြင့် ရွာတွင်းမှလူများ ဝိုင်းလိုက်ကြသဖြင့် အရှေ့ ယွန်းယွန်းအရပ်သို့စီးတော်ကျားဖြင့် မရွှေဥ ကိုချီပြေးရာ ကြာနီကန်ရွာ၏ မြောက်ဘက်အရောက်တွင် မရွှေဥ ၏ခါးမှာစီးထာသေါ ခါစီးပြေကျသဖြင့် ၎င်း နေရာတွင် ‘ခါးစီးကျ ဘုရား’ယခုတိုင်အမှတ်တရ ရှိနေပါသည်။ထို့နောက် စီးတော်ကျားဖြင့် မရွှေဥ အား ကိုက်ချီလာရာ မရွှေဥ၏ ခန္ဓာ ကိုယ်မှအသားတစ်သည် ကြာနီကန်ရွာ်ကျောင်း အရှေ့ တွင်ကျကြံရစ်သောနေရာတွင် အသားတစ်ကျ နတ်နန်းတဆောင် ယခုတိုင်ရှိနေဆဲပါဆက်လက်၍ ကျားသည်မရွှေဥကို ကိုက်ချီလာပီး ၎င်း တောင်တန်း၏ အနောက်တောင်အရပ်ရင်ခတ်ပင်အောက် တွင်တခါနားသည်ဟု ကြားဘူးပါသည်။ ထိုအချိန်အထိ မရွှေဥ သည်သစ္စာမပျက်ယွင်းကြောင်းရင်ခတ်ပန်းတွေကို သက်သေထား ကါ ကိုရင်မောင်အား တိုင်တည်ပြောကြားသည်ကို မင်းအငယ်သည် ပို၍ေ ဒါသဖြစ်ကါ ယခု ကျားတွင်းတနေရာ အရောက်မိမိသေရမည့် အရေး မြင်ကာ နတ်ဒေဝါ အပေါင်းအားသက်သေထားကါ သစ္စာ ပြုပါသည်။”အရှင် နတ်ဒေဝါ အပေါင်း ကျွန်ုပ် မရွှေဥသည် ကိုရင်မောင်အပေါ် သစ္စာ မပျက်ယွင်းခဲ့ပါ။ ယခုပွင့်နေသေါ ရင်ခတ်ပန်းများအားသက်သေထား ၍နတ်ဒေဝါ အပေါင်းအားတိုင်တည်ပါသည်။ ဤမှန်ကန်သော သစ္စာ ကြောင့် ကျွန်ုပ်၏ဦးခေါင်းတွင်ပန်ထာသော သရဖီ ပန်များသည် ဤနေရာတွင် ပေါက်ပါစေသား”ဟုသစ္စာဆိုရာ ယခု ၎င်းနေရာတွင်သရဖီပင်များ ယခုတိုင် ပေါက်ရောက်ရှိနေဆဲပါ။၎င်းသရဖီ ပွင့်များအား တန်ခူးလဆန်း ၄ ရက် နတ်ထိန်းတာဝန်ကျသူများ မကောက်ခင်ပန်းကေါက်သောသူများအားသခင်မ အမျက်တော်ရှသည် သတိပြုစေရန်ရည်ရွယ်ပါသည်။မရွှေဥ ကျားကိုက်ခံရ၍သေသောသတင်း ကို အချစ်တော်ရှမ်းမလေး မစောခင် ကြားသေါ်ယူကြုံးမရဖြစ်ကါ ရင်ကွဲနာ ကျ၍မစောခင်သေလေသည်သေသောအခါ နတ်စိမ်းဖြစ်၍မရွှေဥ၏ ကိုယ်ရံတော်ဖြစ်သည်။မရွှေဥသည် နတ်စိမ်းဖြစ်ပြီးသော်အမှတ်တရဖြစ်စေရန် အင်ကျယ်ရွာ၏မြောက်ဘက်တောင်ပေါ်မှမိမိ၏အိမ်နေရာသို့ ဓိဌာန်ပီး ကျောက်တုံးတလုံး တွန်းချထားခဲ့သည်ယခုအခါ သခင်မ ၏အိမ်တော်နတ်နန်းအဖြစ် တည်ရှိပါသည်။

မူရင်း Credit

[zawgyi]

ေ႐ႊဖ်င္းညီေနာင္ေပါက္ကံျပည့္ ရွင္ အေနာ္ရထာမင္းတ႐ုပ္ျပည္ဆြယ္ေတာ္ပင့္ရာမွအျပန္ ဧရာဝတီ ျမစ္ေၾကာင္းအတိုင္းစုန္ဆင္းရာဆင္မယဥ္သာဝပ္ေသာေတာင္ၿပဳံးႀကီး႐ြာမွာ ဘုရာတည္ရာတြင္တာဝန္ပ်က္ကြက္သျဖင့္ အသတ္ခံရသျဖင့္ နတ္စိမ္းဘဝ ျဖစ္သြားသည္။အစြမ္း ထက္ေသာက်ားပိုင္ ဓါးပိုင္ နတ္ျဖစ္သည္ထိုသတင္းၾကားၿပီးရင္ကြဲနာက်၍ေသေသာကိုယ္ေရးအရာရွိ မႏၲေလး ဘိုးေတာ္နတ္ အထိန္းေတာ္ ရွင္ကုန္းနတ္အထိန္းေတာ္ ရွင္ကြနတ္မယ္ေတာ္ မယ္ဝဏၰနတ္၎ ၆ ပါးသည္ ၃၇ မင္းနတ္စာရင္းဝင္ျဖစ္သည္။မေ႐ႊဥ – အင္က်ယ္ ႐ြာသူ ႀကီး ဦးေ႐ႊသီးႏွင့္ ဇနီးေဒၚအိုဇာ တို႔မွ ဖြါးျမင္ေသာ တဦးတည္းေသာသမီးျဖစ္သည္ ၃၇ မင္းနတ္စာရင္းမဝင္ပါယကၠန္းအတတ္ တဖက္ကမ္းတတ္သည္ ၎မွာမင္းဂံ ႏွမ္းႀကဲ ကံပိုင္ ႐ြာတြင္သူငယ္ခ်င္း ေလးေယာက္တို႔ႏွင့္ေတာင္ၿပဳံးႀကီး႐ြာတြင္ယကၠန္းယက္သည္။ မေစာခင္ ရွမ္းမေလးေလာင္းလုံ ေစာ္ဘြား၏ တဦးတည္းေသာသမီး ဘုရင္အမ်က္ေတာ္ရွသျဖင့္ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူ အင္က်ယ္႐ြာ သူႀကီး ထံအမ်က္ေတာ္ ေျပသည္အထိ ခိုလႈံရန္ေနာက္လိုက္ ငယ္ကြၽန္မ်ား၆၀ ခန္႔ျဖင့္အင္က်ယ္႐ြာတြင္ေနထိုင္ရာ ေရေျမ ေကာင္းသျဖင့္ မျပန္ဘဲ အေျခခ်ေနထိုင္ရာအင္းက်ယ္ ႐ြာသူ ႐ြာသားမ်ားမွာျမန္မာ ရွမ္း အစပ္မ်ား ဟုယူဆရသည္။ ကိုရင္ေမာင္ – ႏွမ္းႀကဲ႐ြာသူႀကီး၏ တဦးေသာသား အင္က်ယ္႐ြာသူႀကီးဦးေ႐ႊသီး ႏွင့္ ငယ္သူငယ္ခ်င္း ငယ္စဥ္ သားသမီးမ်ားအား ေစ့စပ္ထားၿပီး အ႐ြယ္ေရာက္ေသာ္ မေ႐ႊဥ ကိုေတာင္းရမ္းရန္ကမ္း လွမ္းသျဖင့္သူႀကီးဦးေ႐ႊသီးမွ ကိုရင္ေမာင္စမ္းသပ္လိုသျဖင့္ ေယာက္က်ား ေဖာင္စီး မိန္းမမီးေန ဆိုစကားအတိုင္း ေဖာင္ခ်ၿပီးျပန္လာမွ လက္ထပ္ခြင့္ ျပဳ မည္ဟု ေျပာေသာေၾကာင့္ ေ႐ႊလီ မဲဇာသို႔ သစ္ေဖာင္ခ်သြားသည္။ရင္ခတ္ပန္း – ကိုရင္ေမာင္ႏွင့္ မေ႐ႊဥ တို႔ ေစ့စပ္ေၾကာင္း လမ္းရာ တဦးႏွင့္တဦးသစၥာရွိရွိ ေစာင့္စားရန္ ေတာင္ေတာ္ေပၚ တေတာင္လုံးပြင့္လန္းေနေသာ သစၥာျပဳပန္းက်ားတြင္း ေခၚ ခ်ပ္ၾကားမေ႐ႊဥ ဇီဝိန္ခ်ဳပ္ရာ ေသသည္မေသသည္ေစာင့္ၾကည့္ ရန္တြင္းက်ားေအာင္းသည့္ေနရာတနည္း ကိုရင္ေမာင္အေပၚတြင္သစၥာ ရွိေၾကာင္းျပသရန္ ရင္ကပ္ ပန္းမ်ား ၿပိဳင္ပြင့္ေနခ်ိန္မိမိဦးေခါင္တြင္ ပန္ဆင္ထားေသာသရဖီပန္းကုံး အား ျပန္႔ႀကဲေစ၍ သစၥာ မွန္ကန္ပါက သရဖီ ပင္မ်ား ေပါက္ ပါေစသားသစၥာျပဳ ေသာေနရာ ယခုတိုင္ထိ သရဖီ ပင္မ်ား ရွိေနဆဲ။ရွင္ဘုရင္ ေတာင္လႈပ္ – ေနာင္ေသာ္ အေနာ္ရထာ မင္းေတာင္ထြဋ္ေပၚ တြင္ ေစတီတည္ရာ မင္းႏွစ္ပါးမွ စီးေတာ္က်ားျဖင့္ တိုက္သတ္၍ေသကာမေ႐ႊဥမွာ နတ္စိမ္းအျဖစ္ႏွင့္ ဤေတာင္တြင္ေနေၾကာင္းသတိေပးသည့္ အေနျဖင့္ ရွင္ဘုရင္ေတာင္ေပၚတက္စဥ္ လႈပ္ခါျပေသာေၾကာင့္သခင္မမေ႐ႊဥ အမည္ျဖင့္ ၎ ေတာင္တန္းအားအပိုင္စားေပးသည့္ တေနရာအပါအဝင္အင္က်ယ္႐ြာ၊ မႏၲေလးတိုင္း ၊ပုသိမ္းႀကီးၿမိဳ႕နယ္ အပိုင္သခင္မေတာင္႐ြာဇာတ္လမ္းအက်ဥ္း ခ်ဳပ္တ႐ုပ္ျပည္ မွဆြယ္ေတာ္ပင့္၍အျပန္ ဧရာဝတီ ျမစ္ေၾကာင္းအတိုင္းေဖ့ာင္ျဖင့္ စုန္ဆင္းရာ ဆင္မယဥ္သာဝပ္ေသာေနရာ ေတာင္ၿပဳံးႀကီး႐ြာ တြင္မူးမတ္ကအစျပည္ူသူမ်ား အုတ္တခ်ပ္ သဲတစုပ္ ေရတမႈတ္ျဖင့္ဘုရားတည္ေစကာ ယကၠန္းယက္ေနေသာမေ႐ႊဥ ကိုမင္းႏွစ္ပါးမွႏွစ္သက္ေတာ္မူသျဖင့္ လူပ်ိဳလွည့္ကာမေ႐ႊဥမွာမိမိတြင္ အိမ္ေထာင္ရွိေၾကာင္း ေျပာသျဖင့္ ဒိန္းဒလိန္းနတ္ ဖမ္းစားခံရသူ မင္းငယ္သည္ မေၾကနပ္သျဖင့္ မင္းႀကံရဇ္ထံခြင့္ပန္၍ ေသာက္စားမူးရစ္ကါဘုရားတည္ပီးသည္အထိမေရာက္လာသျဖင့္ဘုရား၏မုဒ္ဦးတြင္ အုဌ္ႏွစ္ခ်ပ္လွပ္ထားရာ မင္း ႀကီးျမင္သျဖင့္ ေမးရာမင္းညီေနာင္တာဝန္ မေက်သျဖင့္ ေနာင္ၾကဥ္ရန္ ဆုံးေစရာမင္းႀကံရဇ္သည္ မင္းႏွစ္ပါးအားအေသသတ္ျပစ္ေလသည္။မင္းႏွစ္ပါးလဲ ေဒါသစိတ္ျဖင့္ေသရာနတ္စိမ္းမ်ားျဖစ္ၾကသည္။အေနာ္ရထာဘုရင္ ေနျပည္ေတာ္သို႔ စုန္ရာ ေဖါင္ကို စြဲထား၍ေဖါင္ထြက္မရေသာေၾကာင့္ႀကိမ္စၾကၤာ ျဖင့္႐ိုက္ေသာ္ ေျမးေတာ္မ်ား ေသ၍နတ္စိမ္းမ်ားျဖစ္ေနသျဖင့္ ေတာင္ၿပဳံးနယ္ကိုအပိုင္စားေပးကါ ဝါေခါင္လဆန္း၁၁ရက္မွ ၁၅ရက္အထိ ေပ်ာ္ပြဲ႐ႊင္ပြဲမ်ားျဖင့္ ေပ်ာ္႐ႊင္စြာက်င္းပေစသည္။ေ႐ႊဖ်င္းညီေနာင္သည္ နတ္စိမ္းဘဝေရာက္ရျခင္းသည္ မေ႐ႊဥေၾကာင့္ ျဖစ္ရသည္ဟုထင္ကါအျငႇိဳးထား ပီးစီးေတာ္က်ားျဖင့္တိုက္ရန္ အခြင့္ ေကါင္းေစာင့္ေနရာ ယခု သခင္မေတာင္တန္းတြင္ရင္ခတ္ပန္းမ်ား တေတာတေတာင္လုံးပြင့္ေနေသာ အခ်ိန္တြင္ မေ႐ႊဥ ခမ်ာ ကိုရင္ေမာင္ာသစ္ေဖါင္ခ်သြါးရာမွ ျပန္ပီးမေရာက္ေသး ေသာေၾကာင့္ေတာင္ ၿပဳံး႐ြာ၌ပင္ ယကၠန္းယက္ေနဆဲျဖစ္သည္။နတ္ဘဝ ေရာက္ေသာ္လည္းလူသားတဦး အား ခ်စ္ေရးဆိုရာ ျငင္းဆန္ေသာေၾကာင့္သူ႔ေၾကာင့္တို႔ညီအကိုေသရသည္ဟုဆို၍အညႇိးထားကါစီးေတာ္က်ားျဖင့္ ကိုက္ေစၿပီးအဓမၼသိမ္းသြင္ေသာ္လည္းမရသည္ေၾကာင့္ က်ားျဖင္ကိုက္ေစသျဖင့္ ႐ြာတြင္းမွလူမ်ား ဝိုင္းလိုက္ၾကသျဖင့္ အေရွ႕ ယြန္းယြန္းအရပ္သို႔စီးေတာ္က်ားျဖင့္ မေ႐ႊဥ ကိုခ်ီေျပးရာ ၾကာနီကန္႐ြာ၏ ေျမာက္ဘက္အေရာက္တြင္ မေ႐ႊဥ ၏ခါးမွာစီးထာေသါ ခါစီးေျပက်သျဖင့္ ၎ ေနရာတြင္ ‘ခါးစီးက် ဘုရား’ယခုတိုင္အမွတ္တရ ရွိေနပါသည္။ထို႔ေနာက္ စီးေတာ္က်ားျဖင့္ မေ႐ႊဥ အား ကိုက္ခ်ီလာရာ မေ႐ႊဥ၏ ခႏၶာ ကိုယ္မွအသားတစ္သည္ ၾကာနီကန္႐ြာ္ေက်ာင္း အေရွ႕ တြင္က်ႀကံရစ္ေသာေနရာတြင္ အသားတစ္က် နတ္နန္းတေဆာင္ ယခုတိုင္ရွိေနဆဲပါဆက္လက္၍ က်ားသည္မေ႐ႊဥကို ကိုက္ခ်ီလာပီး ၎ ေတာင္တန္း၏ အေနာက္ေတာင္အရပ္ရင္ခတ္ပင္ေအာက္ တြင္တခါနားသည္ဟု ၾကားဘူးပါသည္။ ထိုအခ်ိန္အထိ မေ႐ႊဥ သည္သစၥာမပ်က္ယြင္းေၾကာင္းရင္ခတ္ပန္းေတြကို သက္ေသထား ကါ ကိုရင္ေမာင္အား တိုင္တည္ေျပာၾကားသည္ကို မင္းအငယ္သည္ ပို၍ေ ဒါသျဖစ္ကါ ယခု က်ားတြင္းတေနရာ အေရာက္မိမိေသရမည့္ အေရး ျမင္ကာ နတ္ေဒဝါ အေပါင္းအားသက္ေသထားကါ သစၥာ ျပဳပါသည္။”အရွင္ နတ္ေဒဝါ အေပါင္း ကြၽႏ္ုပ္ မေ႐ႊဥသည္ ကိုရင္ေမာင္အေပၚ သစၥာ မပ်က္ယြင္းခဲ့ပါ။ ယခုပြင့္ေနေသါ ရင္ခတ္ပန္းမ်ားအားသက္ေသထား ၍နတ္ေဒဝါ အေပါင္းအားတိုင္တည္ပါသည္။ ဤမွန္ကန္ေသာ သစၥာ ေၾကာင့္ ကြၽႏ္ုပ္၏ဦးေခါင္းတြင္ပန္ထာေသာ သရဖီ ပန္မ်ားသည္ ဤေနရာတြင္ ေပါက္ပါေစသား”ဟုသစၥာဆိုရာ ယခု ၎ေနရာတြင္သရဖီပင္မ်ား ယခုတိုင္ ေပါက္ေရာက္ရွိေနဆဲပါ။၎သရဖီ ပြင့္မ်ားအား တန္ခူးလဆန္း ၄ ရက္ နတ္ထိန္းတာဝန္က်သူမ်ား မေကာက္ခင္ပန္းေကါက္ေသာသူမ်ားအားသခင္မ အမ်က္ေတာ္ရွသည္ သတိျပဳေစရန္ရည္႐ြယ္ပါသည္။မေ႐ႊဥ က်ားကိုက္ခံရ၍ေသေသာသတင္း ကို အခ်စ္ေတာ္ရွမ္းမေလး မေစာခင္ ၾကားေသၚယူႀကဳံးမရျဖစ္ကါ ရင္ကြဲနာ က်၍မေစာခင္ေသေလသည္ေသေသာအခါ နတ္စိမ္းျဖစ္၍မေ႐ႊဥ၏ ကိုယ္ရံေတာ္ျဖစ္သည္။မေ႐ႊဥသည္ နတ္စိမ္းျဖစ္ၿပီးေသာ္အမွတ္တရျဖစ္ေစရန္ အင္က်ယ္႐ြာ၏ေျမာက္ဘက္ေတာင္ေပၚမွမိမိ၏အိမ္ေနရာသို႔ ဓိဌာန္ပီး ေက်ာက္တုံးတလုံး တြန္းခ်ထားခဲ့သည္ယခုအခါ သခင္မ ၏အိမ္ေတာ္နတ္နန္းအျဖစ္ တည္ရွိပါသည္။